Friday, October 22, 2021

Si të parandalojmë rreziqet e sëmundjes së arterieve koronare (CAD) , dhe të sëmundjeve të arterieve periferike (PAD)?

Nga Alket Koroshi, mjek nefrolog

Nëse jeni një nga milionat e atyre që kanë CAD, e dini se sa e rëndësishme është të merren masa parandaluese për të qëndruar sa më të shëndetshëm. Mbani mend, edhe nëse ushqeheni shëndetshëm, qëndroni aktiv dhe ngjarja juaj ka ndodhur shumë kohë më parë, ju jeni ende në rrezik. Bisedoni me mjekun tuaj për të kuptuar më mirë rrezikun tuaj për mpiksjen e gjakut që mund të çojë në një ngjarje kardiovaskulare dhe të mësoni se cilat trajtime janë më të mira për ju.

Në një studim të madh që përfshinte njerëz me CAD ose PAD, pati një rritje dy herë më shumë të atakut të zemrës, goditjes në tru, dhe vdekjes kardiovaskulare me ose pa aspirinë.

Në një provë klinike, pothuajse 96% e njerëzve† me CAD kronike ose PAD që merrnin XARELTO® 2.5 mg dy herë në ditë në kombinim me aspirinë me dozë të ulët (100 mg) një herë në ditë, nuk patën një atak në zemër, goditje në tru ose vdekje nga një ngjarje kardiovaskulare për një periudhë prej 23 muajsh.

1 comment:

  1. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete