Tuesday, November 23, 2021

A e zvogëlon rrezikun e humbjes së dëgjimit tek gratë e moshuara dieta e shëndetshme?

Edhe gratë me kalimin e moshës kanë përvec të tjerave një ulje të dëgjimit që lidhet me shumë faktorë. Por për gratë, zakonet e shëndetshme të të ngrënit mund të ndihmojnë në mbrojtjen nga humbja e dëgjimit qe ka lidhje me moshën. Studiuesit nga “Brigham and Women’s Hospital” analizuan të dhënat nga më shumë se 81,000 gra (mosha 27-44), të mbledhura si pjesë e Studimit “Nurse’s Study II “ në 1989. Studimi ne kohe , i botuar në Journal of Clinical Nutrition, ndoqi gratë për 22 vjet, me studiuesit që mbledhin informacione dietike nga pjesëmarrësit çdo katër vjet.

Përmes sondazheve të rregullta dietike, studiuesit llogaritën se sa shumë zakonet e të ngrënit të grave i ngjanin një prej tre dietave: Dieta Alternative Mesdhetare (AMED), Qasjet Dietike për Ndalimin e Hipertensionit (DASH) dhe Indeksi i Ushqimit të Shëndetshëm Alternativ-2010 (AHEI-2010).

Studiuesit më pas ekzaminuan rezultatet e aderimit në dietë dhe rrezikun e vetë-raportimit të humbjes së dëgjimit te forms mesatare ose më të rende . Gratë me zakone ushqyese që i ngjajnë AMED (një dietë që përfshin vaj ulliri ekstra të virgjër, drithëra, bishtajore, perime, fruta, arra, peshk dhe konsum të moderuar të alkoolit) ose DASH (me shumë fruta, perime dhe qumështore me pak yndyrë, dhe me pak natrium) kishte një rrezik gati 30 përqind më të ulët të humbjes së dëgjimit te formes mesatare mesatare ose të keqe, krahasuar me gratë, dietat e të cilave ngjanin më pak me këto modele diete.

Dieta AHEI-2010 (përmban përbërës jo te ngjashëm me AMED dhe DASH) nuk dha përfitime të rëndësishme statistikisht.

Për më tepër, në një grup prej 33,102 te grave me gjendje mjekësore te tilla që mund të shoqërohen me humbje të dëgjimit, studiuesit zbuluan se dieta AMED lidhej me një rrezik 47 për qind më të ulët të humbjes së dëgjimit, DASH me një rrezik me 46 për qind më të ulët, dhe AHEI me një 29 për qind rrezik më i ulët.

“Megjithëse humbja e dëgjimit mendohet të jetë një shoqëruese e pashmangshme e plakjes, gjetjet nga kërkimi ne fjale kanë nxjerrë në pah një numër faktorësh dietikë që mund të modifikohen dhe mund të zvogëlojnë rrezikun e humbjes së dëgjimit”, thotë autori kryesor Sharon Curhan nga Brigham and Ëomen’s Hospital and Harvard Medical School in Boston.

1 comment:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete