Tuesday, November 30, 2021

Çfarë është sëmundja Lyme?

Nga Alket Koroshi, mjek nefrolog

Sëmundja Lyme është një sëmundje zoonotike, e transmetueshme nga vektorët, e transmetuar nga këpusha Ixodes (gjithashtu vektori për Babesia dhe Anaplasma). Këpusha nimfale e infektuar transmeton B. burgdorferi përmes pështymës te njeriu gjatë kontaktit me gjakun.

Paraqitja klinike e sëmundjes Lyme është e njohur më së miri për skuqjen karakteristike të syve të demit (i njohur gjithashtu si eritema kronike migrans) por gjithashtu mund të përfshijë miokardit, kardiomiopati, aritmi, artrit, artralgji, meningjit, neuropati dhe paralizë nervore të fytyrës ,faza e infeksionit.

Sëmundja Lyme është shkaktuar nga një spirochete, Borrelia burgdorferi. Shenjë dalluese e sëmundjes akute të lokalizuar të Lyme është eritema migrans, e cila është një lezion eritematoz i zgjeruar ngadalë që mund të ketë një pastrim të pjesshëm qendror.

Forma më e zakonshme e sëmundjes neurologjike Lyme është dhimbja e kokës me ngurtësi të qafës, ethe të pakta dhe një paralizë të njëanshme ose bilaterale (në 25% të rasteve) të nervit fytyrës.

Serodiagnoza e sëmundjes Lyme është një proces me dy shkalle. Testi serologjik i depistimit për sëmundjen Lyme është një provë imunosorbente e lidhur me enzimat (ELISA) ose një provë indirekte e antitrupave fluoreshente. Një ELISA pozitive konfirmohet me një imunoblot perëndimor. Anomalitë klasike të lëngut cerebrospinal në sëmundjen Lyme të sistemit nervor janë pleocitoza limfocitare, përqendrimi i shtuar i proteinave, përqendrimi normal i glukozës, indeksi i ngritur i imunoglobulinës G (IgG) dhe brezat oligoklonale. Diagnoza përcaktuese kërkon demonstrim të anti-B intratekal. prodhimi i antitrupave burgdorferi. Shumica e pacientëve me dhimbje koke, ethe të shkallës së ulët dhe paralizë nervore të fytyrës mund të trajtohen me doksiciklinë orale.

2 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete