Thursday, November 25, 2021

EMA jep dritë jeshile/ Kjo vaksinë do të injektohet tek fëmijët 5 deri në 11 vjeç

Komiteti për Produkte Medicinale për Përdorim Njerëzor (CHMP) i Agjencisë Evropiane të Barnave (EMA) rekomandoi sot administrimin e vaksinës Pfizer / BioNTech kundër koronavirusit tek fëmijët e moshës 5 deri në 11 vjeç. Deri më sot, vaksina është miratuar për përdorim tek të rriturit dhe fëmijët 12 vjeç e lart.

Pas krijimit të EMA-s, vendet evropiane zakonisht miratojnë grantin e saj.

Një studim i madh në fëmijët e moshës 5 deri në 11 vjeç tregoi se përgjigja imune ndaj vaksines e dhënë në një dozë më të ulët në këtë grupmoshë ishte e krahasueshme me atë të vërejtur në dozën më të lartë në moshën 16 deri në 25 vjeç.

Efektiviteti i Pfizer u vlerësua në rreth 2000 fëmijë të moshës 5 deri në 11 vjeç, të cilët nuk kishin shenja të një infeksioni të mëparshëm.

Në të njëjtën kohë, “Komiteti i Përhershëm i Vaksinimit” (Stiko) i Gjermanisë pritet të miratojë vaksinimin për këtë grupmoshë para fundit të vitit, tha presidenti i Stiko, Thomas Mertens. Vendimi ka të bëjë me 4.5 milionë fëmijë në Gjermani, sipas rrjetit televiziv gjerman “ZDF”.

Deri më tani, vaksinat e koronavirusit janë miratuar në BE vetëm për ata mbi 12 vjeç. Megjithatë, në Shtetet e Bashkuara, miliona fëmijë mbi moshën pesë vjeç janë vaksinuar tashmë kundër Covid-19. Që nga fillimi i nëntorit, rreth 2.6 milionë fëmijë në këtë grupmoshë kanë marrë dozën e parë të vaksinës.

2 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete