Tuesday, December 14, 2021

OBSH: Varianti Omicron, më i transmetueshëm se Delta, zvogëlon efikasitetin e vaksinës

Varianti Omicron i cili u zbulua në Afrikën e Jugut, deri më tani ka shkaktuar një numër të madh infektimesh në vende të ndryshme, me Afrikën e Jugut që është në krye të listës.

Varianti i ri i COVID-19, Omicron, është më i transmetueshëm se varianti i mëparshëm Delta dhe zvogëlon akoma më shumë efikasitetin e vaksinës, deklaroi Organizata Botërore e Shëndetësisë (OBSH) bazuar në të dhënat e saj paraprake. Së bashku me këtë, ajo gjithashtu ka informuar se varianti ka më pak gjasa të shkaktojë simptoma serioze. Ndërsa varianti Delta, i cili u identifikua për herë të parë në Indi në fillim të këtij viti, shkaktoi një numër maksimal infektimesh në të gjithë botën, në mënyrë të ngjashme, edhe varianti Omicron i cili u zbulua në Afrikën e Jugut ka shkaktuar deri më tani një numër të madh infektimesh në vende të ndryshme, me Afrikën e Jugut që është në krye të listës. Ai gjithashtu ka detyruar vendet të vendosin ndalime të udhëtimeve për fluturimet ndërkombëtare dhe të rivendosin edhe një herë kufizimet e brendshme për frenimin e përhapjes së virusit.

Për më tepër, edhe OBSH ka thënë se nuk është konstatuar ende arsyeja e shkallës kaq të lartë të transmetimit. Ende nuk është plotësisht e qartë nëse faktori që po kontribuon në përhapjen kaq të shpejtë të këtij varianti lidhet me tendencën e tij për t’iu shmangur përgjigjes imunitare apo lidhet me transmetueshmërinë e tij të lartë, shtoi OBSH.

Ndërkohë, OBSH ka vënë në dukje gjithashtu se deri më 9 dhjetor janë evidentuar raste të variantit Omicron në 63 vende.

Omicron tenton të shkaktojë raste të lehta ose asimptomatike, sipas OBSH

Sipas të dhënave të OBSH-së, varianti Omicron deri më tani ka shkaktuar raste më të lehta ose asimptomatike, megjithatë, ende nuk dihet me siguri rreziku i këtij varianti.

“Mbetet e paqartë se deri në çfarë mase Omicron mund të jetë më pak virulent. Duhen më shumë të dhëna për të kuptuar profilin e rrezikshmërisë”, shtoi OBSH. Më herët, më 26 nëntor 2021, Organizata Botërore e Shëndetësisë e identifikoi variantin si një variant shqetësues (VOC) duke u bazuar të këshillat e Grupit Këshillimor Teknik të organizatës për Evolucionin e Virusit.

U tha gjithashtu se varianti ishte shumë i ndryshëm nga virusi fillestar, me një numër të madh mutacionesh, duke përfshirë 26-32 të tilla në proteinën spike, gjë e cila thuhej se ishte shqetësuese, si dhe u deklarua se varianti i ri kishte potencialin e shmangies nga imuniteti dhe transmetueshmëri më të lartë.

1 comment:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete