Thursday, December 9, 2021

Varianti Omicron/ OBSH ka një lajm të mirë: Ja çfarë po ndodh me hospitalizimet

Varianti i koronavirusit Omicron është përhapur në më shumë vende në Afrikë, me numrin javor të rasteve të reja të Covid-19 në rritje me 93% në kontinent, tha Organizata Botërore e Shëndetësisë, e cila mbetet optimiste se, bazuar në të dhënat paraprake, numri i shtrimet në spital mbeten të ulëta.

Afrika përbën 46% të rasteve të Omicron, tha Richard Michigo, koordinator i Programit të Imunizimit dhe Zhvillimit të Vaksinave të OBSH-së në Afrikë. Në Afrikën e Jugut, ku Omicron është përgjegjës për valën e katërt të epidemisë, ka pasur një rritje prej 255% të rasteve me Covid-19 në shtatë ditët e fundit, por vetëm 6% në numrin e shtretërve të zënë në njësitë e kujdesit intensiv. komentuar. Tierno Balde, zyrtar i OBSH-së për Afrikën.

Afrika deri më tani ka marrë më shumë se 372 milionë doza vaksinash kundër Covid-19 dhe ka dhënë 248 milionë, që është 3% e 8.2 miliardë dozave të dhëna në mbarë botën. Edhe pse shkalla e vaksinimeve është përshpejtuar muajt e fundit, vetëm 7.8% e afrikanëve janë imunizuar plotësisht.

“Vetëm gjashtë nga 54 vendet afrikane do të kenë arritur qëllimin e tyre për të vaksinuar 40% të popullsisë së tyre deri në fund të vitit, duke lënë miliona njerëz në rajonin tonë pa mbrojtje kundër Covid-19. “Kjo është thjesht e rrezikshme dhe e papranueshme.”

“Ajo që ne dimë është se shpërndarja e pabarabartë e vaksinave në mbarë botën krijon mjedisin ideal për shfaqjen dhe përhapjen e shtameve të Covid-19 dhe zonat me më pak akses në vaksina ka të ngjarë të vuajnë më shumë,” tha Matsidiso Muti. Rajonal i OBSH-së Drejtor për Afrikën.

Muti kritikoi gjithashtu ndalimet e udhëtimit nga më shumë se 70 vende për disa shtete të Afrikës së Jugut, disa prej të cilave nuk kanë zbuluar raste të Omicron.

“Me Omicron që gjendet tani në pothuajse 60 vende të botës, ndalimet e udhëtimit, të cilat prekin kryesisht vendet afrikane, nuk mund të justifikohen lehtësisht,” tha ai. “Falë përpjekjeve të zellshme të shkencëtarëve afrikanë, lloji i ri i shqetësimit është identifikuar për herë të parë në këtë kontinent, por nuk është e qartë nëse po përhapet në heshtje në zona të tjera”, shtoi ai.

1 comment:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete