Thursday, December 9, 2021

Studimi: Nëse vaksinoheni pasdite do të keni më shumë antitrupa

A mundet që koha kur vaksinohemi ta bëjë më efektive një vaksinë kundër koronavirusit dhe të prodhojë më shumë antitrupa?

Sipas një studimi të ri shkencor amerikano-britanik, personat që vaksinohen pasdite zakonisht prodhojnë më shumë antitrupa sesa ata që vaksinohen në mëngjes. Megjithatë, ky zbulim duhet të konfirmohet nga hulumtime të tjera.

Studiuesit në Harvard dhe Universitetin e Oksfordit, të udhëhequr nga Dr. Elizabeth Clerman e Shkollës Mjekësore të Harvardit dhe Departamentit të Neurofiziologjisë në Spitalin e Përgjithshëm të Massachusetts, publikuan gjetjet e tyre në revistën Biological Journal antitrupa për gati 2800 profesionistë të kujdesit shëndetësor në MB të cilët ishin vaksinuar me Pfizer / BioNTech ose AstraZeneca.

Personat që u vaksinuan pasdite kishin një nivel më të lartë të antitrupave, dhe personat e vaksinuar me Pfizer, kryesisht gratë të rriturit gjithashtu kishin nivele më të larta të antitrupave.

“Këto gjetje duhet të merren parasysh për të përmirësuar efikasitetin e vaksinës,” tha Clermann pa marrë parasysh se në cilën orë ata vaksinohen.

Studimet e mëparshme kishin zbuluar se në rastin e vaksinës së gripit tek të moshuarit, nivelet e antitrupave ishin më të larta tek ata që ishin vaksinuar në mëngjes.

“Vaksina Covid-19 dhe vaksina e gripit kanë mekanizma të ndryshëm veprimi dhe përgjigja imune mund të ndryshojë në mënyrë të konsiderueshme në varësi të faktit nëse sistemi imunitar njeh patogjenin nga infeksionet e mëparshme, si gripi, ose nëse është një virus i ri si koronavirusi.” Por sigurisht nevojiten më shumë të dhëna, sepse nëse nivelet e antitrupave rriten pasdite, atëherë ka të ngjarë të rriten edhe efektet anësore.

1 comment:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete