Wednesday, May 12, 2021

Keni pasur abort spontan? Ja këshillat dhe koha që ju duhet për të ngelur përsëri shtatzënë

Të përpiqeni që të ngelni shtatzanë përsëri pasi keni bërë një abort mund të jetë pak e vështirë. Edhe pse aborti spontan llogaritet se ndodh në rreth 40 % të të gjitha shtatzanive madje ndonjëherë mund dhe të mos e dini ende që jeni shtatzanë, shumë femra e kanë të vështirë të gjejnë ekuilibrin emocional midis dëshirës për të patur një fëmijë dhe traumës nga humbja e atij fëmije.

Fatmirësisht duhet të dini se nëse keni bërë një abort spontan dhe dëshironi të ngelni përsëri shtatzanë shanset për të pasur një abort tjetër janë më të ulta. Sipas Shoqatës Amerikane të Mjeksisë Riprodhuese më pak se 5 % e femrave bëjnë dy aborte spontane njëri pas tjetrit dhe kjo përqindje ulet akoma më shumë duke shkuar në 1 % për 3 aborte spontane.

Zakonisht një abort spontan i cili ka ndodhur në 20 javët e para të shtatzanisë nuk do të ketë ndikim në shanset e femrës për të ngelur përsëri shtatzanë.

Nëse jeni duke planifikuar për të ngelur shtatzanë përsëri ja disa këshilla për ju.

  1. Bëni ekzaminimet e nevojshme. Nëse keni pasur 3 apo më shumë aborte spontane pas 20 javëve të shtatzanisë atëhere konsultohuni me një mjek përpara se të përpiqeni të ngelni sërish shtatzanë. Mund të keni ndonjë problem gjenetik apo ndonjë strukturë indore në uterus i cili ju shkakton probleme. Terapia me progesterone luan një rol mjaft të madh në parandalimin e aborteve. Zakonisht nuk është rutinë për shtatzanitë e para, por për femrat të cilat kanë bërë aborte spontane apo kanë probleme me ngeljen shtatzanë duhet të fillohet mjekimi me progesteron.
  2. Njihni rreziqet. Nëse jeni mbi 35 vjec, keni ndonjë sëmundje kronike apo jeni duhanpirëse jeni në një rrisk të lartë për të bërë abort spontan apo për të pasur vështirësi në ngeljen shtatzanë.
  3. Kujdesuni për veten. Kushtojini rëndësi vetes, mos u ndjeni fajtore për humbjen e fëmijës dhe nëse jeni në depression kërkoni për ndihmë më të specializur. Stresi, ankthi nuk do jua bëjnë më të lehtë që të ngelni shtatzanë përkundrazi mund të jenë një pengesë.
  4. Mos i humbni shpresat. Asnjëherë mos humbsni shpresat. Sipas ASMR madje dhe në rastet e aborteve spontane të cilat nuk u dihet shkaku, 50 % e femrave ose dhe më shumë duke u varur dhe nga mosha, do të kenë mundësi të ngelin shtatzanë./shëndeti.com.al

10 comments:

  1. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Kjo është një dëshmi që do t'ua tregoj të gjithëve në botë. Unë jam i martuar për 4 vjet dhe në vitin e pestë të martesës sime, një grua tjetër bëri magji për të më hequr të dashurin tim dhe burri im më la mua dhe fëmijët dhe ne kemi vuajtur për 2 vjet derisa takova një postim ku ( magjistare agimi) kanë ndihmuar kaq shumë njerëz dhe unë vendosa t'i bëj një përpjekje për të më ndihmuar të kthej burrin tim në shtëpi dhe më besoni që sapo i dërgova fotografinë time asaj dhe asaj të burrit tim dhe pas 48 orësh siç më ka premtuar pasi e bëri gjithçka që ajo më kërkoi të bëja, pashë një makinë që hyri në shtëpi dhe ja që ishte burri im dhe ai erdhi tek unë dhe fëmijët, ai ishte duke qarë dhe duke më kërkuar ta falja ai më premtoi se nuk do të jetonte më mua dhe fëmijën, nëse keni ndonjë sfidë, kontaktoni shpejt (shembullin e agimit të shtrigave).
    1) magji për të mbetur shtatzënë.
    2) magji për t'u ribashkuar me të dashurin tuaj.
    3) magji për të bërë dikë të dashurohet me ty.
    4) magji për të ndaluar abortin.
    5) magji për të bërë telekinesis.
    E.T.C
    Kontaktoni atë në WhatsApp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  4. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  5. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  6. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  7. E gjitha falë Dr Fady për punën e saj të mahnitshme, unë kam qenë e martuar për 8 vjet pa fëmijë, kam provuar gjithçka që munda por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një postim në internet se si Dr Fady ka ndihmuar kaq shumë njerëz, shkrova asaj në Whatsapp dhe i shpjegoi gjithçka, ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë me mua dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, letër dy javë më kërkoi të shkoja në spital për një mesazh dhe për habinë time doktori tha se jam 1 jave shtatzene cdo gje ka qene ne rregull me mua dhe burrin tim qe nga ajo kohe dhe tani kam djalin tim te bukur, fale Dr Fady, nese ke ndonje veshtiresi ne jeten tende,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për një fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi të rikuperoni paratë ose pronën tuaj të vjedhur.
    Dhe shumë të tjera. Kontaktoni me të ajo do t'ju ndihmojë: email {drfady720@gmail.com } +2349039422406
    Whatsapp

    ReplyDelete
  8. Mirë se vini në Ellen Magic Temple

    Aty ku pamundësia është shumë e mundshme.

    Tempulli i Ellen është i njohur për natyrën e tij unike, ndershmërinë dhe integritetin. Ky tempull është më shumë se 18 vjeç dhe ne qëndrojmë të njëjtë. Dëshmi mbi dëshmi


    Whatsapp: (+2349074881619)

    Email: ellenspellcaster@gmail.com


    Shërbimet dhe çmimet tona janë si më poshtë:

    (1) Magji dashurie për të ribashkuar ish të dashurin. Çmimi (450 dollarë)


    (2) Drejtshkrim për të tërhequr të dashurin. Çmimi (350 dollarë)


    (3) Ritualet e famës . Çmimi (695 dollarë)


    (4) Magji bukurie. Çmimi (750 dollarë)


    (5) Magjia përfundimtare e shkatërrimit. Çmimi (1057 dollarë)


    (6) Drejtshkrim për ndihmë financiare. (345 dollarë)


    (7) Paketa për pela të natës dhe netë pa gjumë. (746 dollarë)


    (8) Pako për lindjen e fëmijëve dhe nxehtësinë e stomakut. (1250 dollarë)


    (9) Magjia e plotë e lidhjes së bashkëshortit. (560 dollarë)


    (10) Magjia e sundimit. (1000 dollarë)


    (11) Magji për promovimin e zyrës. (958 dollarë)


    (12) Drejtshkrim për HIV. (10,000 dollarë)


    (13) Paketa e pacientëve me kancer. (8,980 dollarë)


    (14) Magjia më e fuqishme e mbrojtjes nga çdo mallkim ose shpirt i keq. (820 dollarë)


    (15) Shpirti i komandantit Kirikas. (1000 dollarë)


    (16) Magjia demonike e lotarisë së numrave me fat (më e fuqishmja). (425 dollarë)


    (17) Magjia e besnikërisë. (    645 dollarë)


    (18) Parandalimi,

    Rituali i shmangies dhe reflektimit. (1000 dollarë)


    (19) Heqja e bllokimeve. (630 dollarë)


    (20) Jetoni më së shumti jetë të gjatë

    Ritual i fuqishëm me Ellen dhe samtomi (i përhershëm). (12,000 dollarë)


    (21) ABONIM RITUAL I PAKUFIZUAR Parashikime, Rituale. (18,000 dollarë)


    (22) Një ritual fuqie dhe madhështie. (2300 dollarë)


    (23) Magji e fuqishme e ndarjes. (568 dollarë)


    (24) SPEL TË FUQYSHME SEKS/Jeta më e mirë seksuale/Mos u mërzitni dhe jeni në të njëjtën rutinë gjatë gjithë kohës. (455 dollarë)


    Shërbimet tona janë shumë autentike, lumturia juaj është prioriteti ynë. Dëshmia ju pret të gjithëve. Edhe një herë mirë se vini në Ellen Magic Temple


    Whatsapp: (+2349074881619)

    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Emri im është Elfrida. Kur burri im më la, isha i shokuar dhe i zemëruar dhe nuk e mbajta veten për shumë muaj. Bëra gjithçka që munda për ta kthyer atë, por pa dobi. U nisa për në një qytet tjetër me shpresën se do të mund të filloja përsëri. Takova një burrë tjetër me të cilin u përpoqa të isha me të, por nuk funksionoi sepse nuk mund ta dashuroja. E dija që ende dua dhe dua që burri im të kthehet tek unë. Kështu që fillova të kërkoja ndihmë dhe më pas gjeta MAGJIKËN E BARDHË, nga pikëpamjet e ndryshme që kisha lexuar. Ne biseduam dhe e bëra të kuptonte gjithçka që duhej të dija, besova në të dhe ndoqa procedurat. Ai punoi për mua dhe rivendosi dashurinë dhe lidhjen mes meje dhe burrit tim, dhe vetëm pas 48 orësh siç premtoi, burri im po më kërkonte dhe filluam të flisnim, dhe ai erdhi të më shihte ku jam, dhe bëmë gjëra u ngritëm dhe u bëmë përsëri të lumtur së bashku. WHITE MAGIC është i besueshëm dhe mund t'ju ndihmojë nëse e kontaktoni për ndonjë gjë. Thjesht dërgojini atij një SMS me email: findritualforlife@gmail.com
    Ose WhatsApp: { +2349046229159 }
    { +3550685677099 }

    ReplyDelete
  10. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur unë ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie të qetë.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete