Friday, April 30, 2021

Ja si mund të kontrolloni presionin e lartë të gjakut

Nëse keni presion të lartë të gjakut, duhet të shqetësoheni për ta mbajtur atë nën kontroll. Kjo pasi presioni i lartë i gjakut është një faktor kryesor i rrezikut për sëmundjet e zemrës (shkaku kryesor i vdekjes) dhe goditja në tru (shkaku i katërt kryesor i vdekjes) dhe kontribuon në mbi 1,100 vdekje në ditë.

Aspekti më i rëndësishëm është se shumica e këtyre vdekjeve janë të parandalueshme. Ne kemi trajtime efektive dhe të lira për presionin e lartë të gjakut, megjithatë kontrollohen më pak se 44% të rasteve të presionit të lartë të gjakut.

Disa udhëzime të ekspertëve mbështesin monitorimin e presionit të gjakut në shtëpi bazuar në këtë informacion. Rekomandohet monitorimi i presionit të gjakut në shtëpi për të gjithë pacientët dhe theksohet se mënyra më e mirë për të matur presionin e gjakut është të uleni dhe të rrini në qetësi për 5 minuta.

Mund të jetë më mirë të merrni ilaçe për presionin e gjakut gjatë natës.

Hulumtimet më të fundit sugjerojnë që marrja e ilaçeve të presionit të gjakut gjatë natës bën një punë më të mirë në uljen e presionit të gjakut dhe, më e rëndësishmja, mund të zvogëlojë rrezikun e vdekjes, sulmit në zemër, dështimit të zemrës dhe goditjes në tru.

Ju keni mundësinë që të menaxhoni gjendjen tuaj shëndetësore, dhe të monitoroni presionin e gjakut.  Ndryshimet në stilin e jetës si ushtrimet e rregullta, ngrënia e ushqimeve të shëndetshme, shmangia e alkoolit dhe kripës së tepërt dhe mbajtja e një peshe të shëndetshme mund të jenë aq efektive (ose më shumë!) se çdo ilaç. Përveç ndryshimit të stilit të jetës, flisni me mjekun tuaj për të parë nëse duhet të monitoroni presionin e gjakut në shtëpi, të merrni ilaçet natën dhe ndoshta të testoheni për nivele të larta të aldosteronit./ D.C/ Burimi: WEBMED

No comments:

Post a Comment