Wednesday, April 21, 2021

  A rriten shanset për një shtatzani nëse kryeni marrëdhënie seksuale çdo ditë?

 

Tierney Lorenz, profesoreshë e Institutit Kinsey (SHBA), shpjegon se seksi i shpeshtë do të dërgonte një sinjal të rëndësishëm në sistemin imunitar, domethënë, është koha për të riprodhuar.

Përfitim i dyfishtë nga seksi çdo ditë

Duke bërë seks çdo ditë nga njëra anë rrit praninë e spermës pranë vezës dhe gjithashtu përgatit sistemin imunitar të gruas për të akomoduar një shtatzëni të mundshme. Në fakt, është e sigurt se gratë “seksualisht aktive” zhvillojnë nivele të larta të citokineve.

Dyshimet mbeten

Megjithatë, studimet kanë treguar se lidhja midis frekuencës së marrëdhënieve seksuale dhe incidencës së konceptimit nuk është saktësisht matematike. Sipas Lorenz ka shumë faktorë që kombinohen për të arritur me sukses qëllimin për shtatzani dhe akti i të bërit dashuri ka përfitime pozitive për çiftin.

Momenti i duhur për të konceptuar

Periudha e pjellorisë më e madhe për një grua korrespondon me një “dritare” prej 5 ose 6 ditësh në muaj gjatë së cilës gruaja ka shanse të mëdha për t’u mbetur shtatzënë. Ovulacioni, i cili ndodh në ditën e katërmbëdhjetë të ciklit menstrual, hap një vezë përmes tubit fallopian dhe fekondimi mund të ndodhë brenda 24 orëve pas kësaj. Në ato ditë, për këtë arsye do të ishte e dobishme që spermatozoidet mashkullore të siguroheshin (duke bërë seks shpesh) në mënyrë që takimi me vezën të mund të kishte një numër më të madh shansesh.

Marrëdhëniet seksuale çdo ditë do të jenë të dobishme për dy arsye: Rritja e pranisë së spermës në afërsi të vezës dhe dërgon një sinjal të rëndësishëm në sistemin imunitar të gruas: është koha për të riprodhuar./pernenat

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete