Friday, December 18, 2020

Cila është lidhja midis koronavirusit dhe duhanit?

Blerta Brati, mjeke mikrobiologe

Koronavirusi i ri (COVID-19) është një sëmundje e frymëmarrjes, e cila sulmon kryesisht mushkëritë dhe traktin respirator.

Pirja e duhanit dëmton mushkëritë tuaja dhe dobëson sistemin tuaj imunitar.  Kjo, pra, rrit rrezikun e zhvillimit të ndërlikimeve serioze nga COVID 19.

Nuk ka asnjë provë që nikotina mbron nga koronavirusi.  Disa studiues ende po studiojnë këtë mundësi, ashtu si shumë të tjerë.  Por ende nuk është nxjerrë ndonjë përfundim domethënës.

Kjo është një hipotezë që për fat të keq është përhapur gjerësisht, shpesh pa përmendur saktësine e lajmit.

Duhanpirësit gjithashtu janë më të rrezikuar nga sëmundje të tjera si sulmi në zemër, diabeti, kancere të ndryshme ose pneumoni bronkiale

Çdo formë e konsumit të duhanit rrit këto rreziqe, pra jo vetëm cigare, por edhe kanabis, apo drogera te tjera.

A janë duhanpirësit më të rrezikuar nga ndërlikimet?

Është shumë e mundshme, megjithëse këta mekanizma janë ende duke u hetuar.  Ajo që është e sigurt është se njerëzit që vuajnë nga sëmundje kardiovaskulare, sëmundje të mushkërive ose diabet kanë një rrezik më të lartë për të zhvilluar një formë të rëndë të koronavirusit.  Sidoqoftë, duhani ka një ndikim në dy nga këto tre sëmundje.

Ne gjithashtu e dimë që sistemi mbrojtës i bronkeve dëmtohet nga duhani.  Sidoqoftë, ai është një mekanizëm mbrojtës efektiv kundër sulmeve të tjera virale siç është gripi. 💤 Mund të dyshojmë për një efekt të ngjashëm me COVID-19.

Dihet gjithashtu prej kohësh që pirja e duhanit dëmton ciliet në rrugët e frymëmarrjes.  Lëvizja e këtyre cilieve është e nevojshme për të hequr bakteret, por edhe pluhurin, viruset dhe mukusin nga trakti respirator.  Kur ciliet ballafaqohen me tym, ato paralizohen ose dëmtohen, dhe ky mekanizëm i rëndësishëm mbrojtës mbyllet.

Çfarë mund të bëni?

Nëse jeni duhanpirës, ​​tani është një kohë e mirë për t’u përpjekur ta lini duhanin.

  • të ndaloni pirjen e duhanit, trupi juaj fillon të riparohet vetë:
  • pas 8 orësh, oksigjenimi i gjakut kthehet në normale,
  • pas 24 orësh, një sistem pastrimi është vendosur në mushkëritë tuaja,
  • pas 3 ditësh, ju merrni frymë më lirshëm dhe ju merrni frymë më shpejt

Nëse nuk mundeni ta lini akoma, përpiquni të pini duhan jashtë sa më shumë që të jetë e mundur për të kufizuar ekspozimin e të dashurve tuaj ndaj tymit, i cili është gjithashtu i dëmshëm për shëndetin e tyre.  Ky tym pasiv është gjithashtu i dëmshëm për ju, edhe nëse jeni duhanpirës.

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete