Thursday, December 24, 2020

Edi Rama: Ja kur pritet të nisi vaksinimi në Shqipëri

Vaksinimi kundër Covid-19 në vendin tonë do të nisë brenda dy muajve të parë të vitit të ardhshëm. Lajmin e bëri të ditur Kryeministri Edi Rama, gjatë një bashkëbisedimi me gazetarët.

“Kam folur për 2 muajt e parë të vitit të ardhshëm, nuk dua të jap më shumë të dhëna sot, sepse nuk janë të konfirmuara 100 përqind. Kështu që mund të jetë edhe më shpejt, mund të jetë edhe pak më vonë, por brenda 2 muajve të parë të vitit të ardhshëm këtu do të fillojë vaksinimi dhe pastaj nuk do të kemi asnjë problem, sepse kalendari i ardhjes së dozave është një kalendar me volume që rriten”.

Kryeministri tha se mes shteteve po bëhet një luftë e madhe për të marrë sa më shumë vaksina, njësoj siç bëhej dikur me radhën e qumështit.

“Ajo që dua të theksoj është se për fat të keq edhe në çështjen e vaksinës është më shumë se kurrë diplomaci, marrëdhënie personale, miqësi, komunikime, kontakte, domethënë është realisht një luftë e madhe që po bëhet sot prapa kuintave nga të gjitha shtetet për të mundur të kenë sasi sa më të mëdha dhe është realisht si radha e qumështit si kohët e dikurshme, ku në vend të banorëve që zbrisni poshtë pallatit dhe vinin shishet atje, janë shtetet”.

Megjithatë Rama siguroi shqiptarët se nuk do të mbeten pa marrë vaksinën.

“Por unë i them të gjithëve që të jenë të qetë, sepse siç e ke kemi treguar edhe më parë, kur është puna për të bërë lypësin për Shqipërinë, besoj se dimë ta bëjmë më mirë se çdokush tjetër”./tvklan.al

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete