Monday, December 21, 2020

Kur duhet te filloni t’i lani dhëmbët fëmiëjs

Nga Daniela Burnazi

Shpesh mund të keni pyetur veten se cila është mosha që duhet të filloni t’i lani dhëmbët fëmijëve. Larja e dhëmbëve mund të fillojë që kur i dalin dhëmbët e parë fëmijës, jo me furçë të fortë dhe pastë dhëmbësh, por me një napë të butë të lagur me ujë.

Pas moshës 1 vjeç është e këshillueshme t’i filloni larjen e dhëmbëve fëmijëve me anë të një furçe të butë dhë paste vetëm për fëmijë, sugjerojnë stomatologët pediatër.

A duhet të përdorni pastë me fluor për fëmijët?

Sipas Akademisë Amerikane të Stomatologjisë Pediatrike, pasta me fluor duhet të fillojë vetëm pas moshës 2 vjeçare të fëmijës. Mësoni fëmijën ta nxjerrë pastën nga goja kur ja lani dhëmbët.

Burimi: What to Expect

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete