Monday, March 29, 2021

500 pacientë në ditë te Dispanceria në Tiranë, ndërsa prej dy muajsh aparatura e skopisë është prishur

Prej dy muajsh tek Dispanceria në Tiranë aparatura e skopisë është jashtë funksionit. Mos funksionimi i kësaj aparature ka bërë që shumë pacientë t’i drejtohen klinikave private ose të qëndrrojnë në pritje prej disa orësh për të bërë një grafi.

Në ditë numri  i pacientëve shkon deri në 500 të cilët vijnë për të bërë konsulta me mjekun ose ekzaminime me skopi ose grafi. Ka edhe nga ato pacientë të cilët vijnë me ekzaminimet e bëra në klinika private,  vijnë që mjeku ti japë një përgjigje. Kur i themi që skopia ka dalë jashtë funksioni fillojnë dhe bërtasin, ka nga ato të tjerët që marrin numrin dhe presin tek grafia në rradhë”- thonë recepsionistët.

Shumë pacientë janë të irrituar nga fakti që i duhet të presin disa orë në rradhë, ku shumë prej tyre pas pritjes disa orëshe dhe lodhjes që i krijohet duke qëndruar në këmbë,  detyrohen ti drejtohen një klinike private për ta bërë tashmë  edhe grafinë.

Kam të pakën dy orë që qëndroj këtu në pritje, jam numri 162 dhe kam përsëri shumë persona para meje, diku tek 10-15 persona . Do detyrohem të shkoj ta bëj tek privati për ta bërë grafinë sepse nuk mundem të qëndroj më shumë në rradhë. Edhe pse jam 37 vjeçe, nuk mund të qëndrroj aty në këmbë sepse nuk kam fuqi dhe mbi të gjitha është plot me njerëz të sëmurë kun ë asnjë moment nuk respektohet distance.

Kur më thanë që skopia është e prishur dhe të duhet të presësh në rradhë për tek grafia nuk reagova se nuk kam çfarë ti them. Nuk kam kujt ti drejtohem për këtë, edhe recepsionisti nuk ka faj ai punën po bën. Sa e sa veta qëndrojnë si unë në pritje për të bërë një grafi, dhe pasi ta bësh grafinë do qëndrrosh përsëri në pritje për tek mjeku që ta shikojë ai, cdo ditë kështu është këtu në cdo orë që të vish plot me njerëz”.-shprehet pacientja nga Tirana.

No comments:

Post a Comment