Friday, September 18, 2020

COVID-19 vret më pak apo më shumë pas valës së parë? Ja cila referuar revistës së njohur franceze

Mikrobiologia Blerta Brati jep vazhdimisht informacione të rëndësishme në llogarinë e saj personale në facebook. Në postimin e fundit ajo thkson se çfarë ndodh me COVID-19 në këtë fazë në të cilën jemi.

Sipas revistës së njohur franceze SCIENCE & VIE, ajo shkruan se:

Numri i rasteve të infektimeve me covid-19 ka qenë në rritje që nga fundi i majit. Sidoqoftë, numri i vdekjeve nuk duket se ndjek të njëjtën kurbë. Tri arsye kryesore mund të shpjegojnë pse koronavirusi duket më pak vdekjeprurës sot.

  1. Ne testojmë shumë më shumë sot sesa në pranverë.

Më shumë se një milion teste janë kryer gjatë javës së kaluar, krahasuar me 200,000 teste javore në fund të majit. Numri i vdekjeve në javë ka qenë relativisht i sigurt që nga fillimi i epidemisë. Prandaj, kur llogarisim shkallën e vdekshmërisë (numri i vdekjeve pjesëtuar me numrin e rasteve totale), numri poshtë fraksionit tani është shumë më i lartë, gjë që shtrembëron llogaritjet.

Së fundmi, jo aq shumë virusi është më pak vdekjeprurës, por sot pacientët nuk kalojnë aq pa u vërejtur sa në fund të dimrit.

  1. Xhestet pengesë dhe izolimi kundër SARS-CoV-2.

Veshja e një maske dhe mbajtja e një distance të sigurt mbron nga format më serioze të sëmundjes. Studimet tregojnë se një dozë më e ulët e virusit futet në rrugët e frymëmarrjes nëse jeni të infektuar me një maskë që mbulon hundën dhe gojën tuaj. Nëse doza e virusit në trup është më e ulët, simptomat janë më pak të rënda dhe shanset për të kaluar pa ndërlikime ose shtrim në spital janë më të larta.

Prandaj do të kishte një efekt të drejtpërdrejtë midis mbajtjes së maskës pergjithesisht , dhe uljes së vdekshmërisë.

  1. Menaxhimi spitalor i covid-19 është përmirësuar.

Përkundër përpjekjeve të laboratorëve publikë dhe privatë, ende nuk është gjetur ndonjë terapi specifike për të trajtuar në mënyrë efektive këtë sëmundje të re. Nga ana tjetër, protokollet e spitalit kanë fituar efikasitet. Pacientët renditen më mirë për të zbuluar raste me rrezik të lartë, sipas parametrave të tyre biologjikë: dëmtimet kardiovaskulare, gjendja e mushkërive, etj. Përveç kësaj, trajtimet tani përfshijnë kortikosteroide, ilaçe që ulin vdekshmërinë me 21% në raste të rënda .

Kështu, ne arrijmë t’i mbrojmë ato më mirë nga stuhia e frikshme e citokinave, këto molekula inflamatore në origjinën e arratisjes së sistemit imunitar prapa formave më serioze të covid-19.

Këto konsiderata qetësuese nuk duhet të na bëjnë të harrojmë se një shpërthim i ri i epidemisë mbetet i mundur dhe se rastet e reja po rriten në mënyrë eksponenciale.

“Me pak trimerira, e me shume mendjen ne pune. Fiton ai qe pershtatet dhe ben kujdes.

Frika – thone , e ruan vreshtin”, mbyll shkrimin Brati.

No comments:

Post a Comment