Thursday, September 24, 2020

Pse sëmuren fëmijët më shpesh në dimër? Ja sëmundjet më të shpeshta në këtë stinë

Nga Daniela Bardhi

Disa viruse lulëzojnë madje përhapen më shumë në ajër më të freskët dhe të lagësht. Mukoza e hundëve bëhet më e thatë dhe ngjitëse gjatë muajve të ftohtë, gjë e cila të con në përhapjen dhe marrjen e viruseve.

Ja cilat janë sëmundjet që prekin më shumë fëmijët dhe jo vetëm gjatë dimrit:

RSV: Virusi Sinikal i Frymëmarrjes është një infeksion i zakonshëm i frymëmarrjes që tek fëmijët poshtë moshës 2 vjeç shkakton bronkiolit.

Simptomat e sëmundjes janë:

  • Kollitje
  • Sekrecione të lëngshme të hundës
  • Ethe
  • Mbingarkesë në rrugët e sipërme të frymëmarrjes
  • Frymëmarrje e shpeshtë

Sipmtomat e kësaj sëmundje janë të lehta 1-2 ditët e para dhe përkeqësohen nga dita e 3-7.

GRIPI: është një virus respirator shumë ngjitës.

Simptomat më të zakonshme të gripit janë:

  • Kollitje
  • Sekrecione të hundës
  • Mbingarkesë virale
  • Dhimbje e muskujve të trupit
  • Temperaturë e lartë
  • Konjuktivit (sy të kuq dhelose të irrituar)
  • Të vjella dhe/ose diarre

FTOHJA: është infeksion viral që shoqërohet me simptoma të ngjashme me të gripit. Viruse të ndryshme shkaktojnë ftohje e cila mund të zgjasë 5-14 ditë.

Simptomat më të zakonshme janë:

  • sekrecione në hundë
  • – kollitje
  • – ethe
  • -mbingarkesë virale
  • – dhimbje fyti etj

Skuqja e fytit: është infeksion që prek zakonisht fëmijët e vegjël nga 6muajsh deri në 5 vjeç.

Simptomat më të zakonshme janë:

  • Dhimbje fyti
  • Vështirësi në gëlltitje
  • Ethe
  • Dhimbje stomaku
  • Dhimbje koke etj

Burimi: Children’s Health

No comments:

Post a Comment