Monday, September 28, 2020

Më shumë se 33 milionë raste të konfirmuara me COVID-19 në rang global

Përktheu dhe përshtati: Klevisa GJIKA

Numri total i rasteve të regjistruara pozitive me SARS COV-2 ka kaluar 33 milionë në nivel global.

Shtetet e Bashkuara të Amerikës kryesojnë me numrin më të lartë të rasteve të konfirmuara pozitive me COVID-19. Të dhënat e fundit tregojnë se numri total i amerikanëve të prekur shkon në 7.1 milionë. Pas SHBA-ve renditet India me një miloin më pak, 6.1 milionë. Vendin e tretë e zë Brazili me 4.7 milionë.

Në Francë situata duket më e qetë për shkak të rikthimit të masave shtrënguese. Edhe pse shumica e bizneseve u mbyllën, të dhënat më të fundit tregojnë se numri i të infektuarve në këtë shtet  është 11, 123. Në Rusi të dhënat e 24 orëve të fundit kanë shënuar një rekord:  7,867 të infektuar në 24 orët e fundit dhe 99 viktima.

Kujtojmë se Ministria e Shëndetësisë në vendin tonë bëri me dije dje se numri i të shëruarve është mbizotërues ndaj rasteve ditore./BBC

No comments:

Post a Comment