Thursday, January 28, 2021

Aborti: Ja çfarë ndodh me trupin e femrës pas tij

Përshtati në shqip: Daniela Burnazi

Sipas statistikave të nxjerra, rreth 15 milionë gra në mbarë botën tentojnë të abortojnë fëmijët çdo ditë, për arsye nga më të ndryshmet. Ndryshimet që i ndodhin gruas pas këtij proçesi janë të vështira si mendërisht ashtu edhe fizikisht.

Sipas mjekëve ndryshimet e trupit të gruas pas abortit janë të pashmangshme dhe ja cilat janë më të zakonshmet:

Rrahje më të shpeshta zemre: ndryshimet në organin më kryesor të trupit mund të vijnë si shkak i depresionit dhe ndryshimeve të papritshme të trupit.

Mpiksje gjaku: disa femra nuk kanë fare gjakderdhje për 1-2 javë pas abortit. Por gjak i mpiksur mund t’i dalë nga organi gjenital në çdo kohë.

Dhimbje barku: është një nga simtpomat më të zakonshme tek femrat që abortojnë.

Dhimbje kurrizi: edhe këto lloj dhimbjesh, përfshirë dhe zonën e legenit janë të pashmangshme madje shumë të forta.

Dhimbje gjatë marrëdhënieve seksuale: qafa e mitrës nuk rikuperohet për të paktën 3 javë pas abortit, prandaj marrëdhëniet seksuale gjatë kësaj periudhe janë gjithnjë të pranishme.

Kapsllëk: kur ndërprisni shtatzaninë, ju humbisni gjak. Prandaj në këto raste mjeku rekomandon tableta me bazë hekuri që të zëvëndësoni gjakun e humbur. Këto medikamente shkaktojnë kapsllëk.

Shkarkime të pazakonta pas abortit: ndryshimet fizike në trup pas abortit janë të shumta. Mund të keni shkarkime në ngjyrë kafe, apo shkarkime të tjera të pazakonta nga vagina të cilat ndodhin për pastrimin e trupit nga indet e mbetura nga aborti. Zakonisht këto shkarkime janë me erë.

Fryrje stomaku: ndryshimet hormonale do të shkaktojnë fryrje dhe parehati në stomak.

Periodat: pas abortit, trupi do t’i rikthehet normalitetit të tij. Cikli menstrual mund të fillojë brenda 4-8 javësh./shëndeti.com.al / Bold Sky

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete