Wednesday, January 27, 2021

Jeni ftohur apo infektuar me Covid-19? Cilat janë simptomat dhe ndryshimet

Blerta Brati, mjeke mikrobiologe
Ke dhimbje fyti, rrufë, ethe, kollë? Nasopharyngitis (i ftohtë) dhe Covid-19 kanë gjëra të përbashkëta. Si e dini se çfarë keni? Kur duhet të bëni një provë ?
Kush jane simptomat, ndryshimet ?
Çfarë kanë të përbashkët ftohja e zakonshme dhe Covid-19?
Simptomat e para të një infeksioni Covid-19 mund të jenë shumë të ngjashme me ato të një ftohjeje. Ftohja e zakonshme dhe Covid-19 zakonisht fillojnë me të njëjtat simptoma: ndjeni ethe, ndjeheni të lodhur, keni hundë të lëngshme (ajo që quhet rhinorrhea ose një hundë e lëngshme në terma mjekësorë), keni një dhimbje të fytit (dhimbje faringu), teshtima dhe mund të kolliteni.
Këto janë simptomat e sferës ORL që janë më të shpeshtat në të dy rastet sepse SARS -CoV-2 ose virusi përgjegjës për nazofaringitetin janë dy viruse që kalojnë përmes hundës dhe zbresin në bronke.
A është ftohja e zakonshme një koronavirus?
Njëqind viruse mund të shkaktojnë ftohje. Këto viruse klasifikohen në dy kategori: rinovirusët dhe koronavirusët. Këto të fundit janë beninje, ndryshe nga Sars-Cov-2, burimi i pandemisë Covid-19.
Simptoma të ndryshme
Disa simptoma ndryshojnë midis Covid-19 dhe ftohjes së zakonshme, dhe disa shoqërohen vetëm me një nga dy sëmundjet: “Një person që ka ftohje ka një hundë të lëngshme dhe një hundë të zënë. Kjo më pas mund të çojë në një shkarkim të lehtë. Erë dhe shije, por kjo është thjesht për shkak të bllokimit të hundës, ndërsa një person me Covid-19 nuk ka një hundë të bllokuar, por mund të ketë humbje të papritur të nuhatjes dhe / ose shijes.
Gjithashtu, problemet dermatologjike (skuqjet e lëkurës, purpura) dhe shenjat e tretjes (diarreja) mund të na drejtojne per Covid-19 kur ato janë pothuajse inekzistente gjatë një ftohjeje.
Periudha e ndryshme e inkubacionit
Inkubacioni i nazofaringit është më i shkurtër se ai i Covid-19: 2-3 ditë për nazofaringitetin krahasuar me 5-8 ditë për Covid-19.
Profilet: pacientë të moshave të ndryshme
Nasopharingitit prek të rinjtë, veçanërisht fëmijët midis 6 muajsh dhe 7 vjeç, gjë që nuk është rasti me Covid-19.
Njerëzit e infektuar janë mesatarisht mosha me te rritura. Për më tepër, më pak se 2% e njerëzve të infektuar me Covid-19 janë fëmijë dhe adoleshentë nën 15 vjeç.
Mortaliteti ndryshon
E ftohtë ose Covid-19: nga e dini ju?
“Mënyra e vetme për të përjashtuar gjurmët Covid-19 është të testohemi”.
Në varësi të simptomave dhe ashpërsisë së tyre, ju mund të dalloni ndryshimin midis një ftohjeje dhe një Covid-19. Këshillat mjekësore janë të nevojshme për të mos humbur një formë jo karakteristike, veçanërisht kur simptomat vazhdojnë dhe / ose përkeqësohen.

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete