Tuesday, January 26, 2021

SHBA-ja rifillon mbështetjen për OBSH-në: Rol jetësor në luftën kundër pandemisë botërore COVID-19

Presidenti i SHBA-ve, Donald Trump, në muajin prill bëri të ditur se vendi i tij po ndërpret fondet për Organizatën Botërore të Shëndetësisë (OBSH) në mes të pandemisë së koronavirusit të ri (COVID-19). “Sot po udhëzoj administratën time që të ndalojë fondet e Organizatës Botërore të Shëndetësisë përderisa është bërë një rishqyrtim për vlerësimin e rolit të Organizatës Botërore të Shëndetësisë në keqmenaxhimin dhe mbulimin e përhapjes së koronavirusit“, tha Trump.

Trump tha se taksa-paguesit amerikanë sigurojnë midis 400-500 milionë dollarë në vit për organizatën përderisa Kina jep vetëm 40 milionë dollarë. “Si sponsor kryesor i organizatës, SHBA-të kanë për obligim të këmbëngulin në përgjegjshmëri të plotë. Një nga vendimet më të rrezikshme dhe të kushtueshme nga OBSH ishte vendimi katastrofik i saj për të kundërshtuar kufizimet e udhëtimit nga Kina dhe kombet tjera“, tha Trump.

Por, sot përmes një njoftimi në faqen zyrtare të Ambasadës Amerikane në Tiranë, njoftohet se: “Shtetet e Bashkuara kanë rifilluar mbështetjen për Organizatën Botërore të Shëndetësisë, e cila luan një rol jetësor në luftën kundër pandemisë botërore COVID-19.

“OBSH luan një rol vendimtar në luftën e mbarë botës kundër pandemisë vdekjeprurëse COVID-19 si dhe kërcënimeve të tjera të panumërta për shëndetin dhe sigurinë shëndetësore botërore”, shkroi Presidenti Biden në një letër.

 “Shtetet e Bashkuara do të vazhdojnë të jenë pjesëmarrëse të plota dhe udhëheqëse globale në përballjen me kërcënime të tilla dhe përparimin e shëndetit dhe sigurisë shëndetësore botërore

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete