Friday, January 29, 2021

Si mund të menaxhohet temperatura e fëmijëve në kushte shtëpie?

Nga Dr. Albert Lama për Qendrën Spitalore Universitare “Nënë Tereza”

Përsa i përket menaxhimit të temperaturës në kushte ambulatore ose shtëpie, fillimisht duhet ti rekomandohet që të përdorë një dozë paracetamoli, pra flasim për një temperaturë që është ë menaxhueshme në kushte shtepie (nën 39 gradë).

Nuk është vetëm temperatura ajo me të cilën ti do ta gjykosh fëmijën nëqoftëse është për tu paraqitur në urgjencë apo jo. Temperatura ka një variacion goxha të madh, psh kemi dhe statuse në  të cilat, temperatura në gjuhën mjekesore quhen frisone, pra kur bën një ngritje të menjëhershme. Në këto raste prindi nuk duhet të bëjë vëtë-trajtimin e tij në kushte shtëpie. Prindi duhet të paraqitet tek mjeku i familjes ose në urgjencë, për ta vlerësuar cfarë origjine ka ajo temperaturë. Nuk duhet prindërit të bëjnë vetë gjykimin  që është me grip dhe kaq. Fillimisht duhet të drejtohet fillimisht tek mjeku i familjes, dhe nëse gjykohet emergjencë për  një trajtim të mëtëjshëm, pacientët e vegjël drëjtohen në Urgjencë.

Çfarë rekomandime mund të jepni?

Ushqimi duhet të jetë me një dietë sa më të pasur me zarzavate e fruta, gjithmonë me ushqimet që i përkasin stinës. Nuk rekomandohet të përdoren gjëra të konservuara.

Për të parandaluar infeksionet nuk mund të bësh dicka specifike, pasi infeksionet virale janë infeksione aerogene.  Por shumë të rëndësishme janë respektimi i kushteve higjeno-sanitare dhe kushteve të përgjithshme të akomodimit për fëmijën e tij, siç janë: mbajtja e një tempërature ambient normale, as e lartë dhe as e ulët, sin ë shtëpi ashtu edhe në shkolla apo kopshte.

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete