Monday, January 11, 2021

Më mirë të mos vendos asgjë, sesa një maskë e perdorur pertej limiteve!

Blerta Brati, mjeke

Mbajtja e një maske për një kohë të gjatë, jashte normave te lejuara, mund të rrisë rrezikun e prekjes nga virusi.

Maska e supozuar për të mbrojtur nga ndotja; mund të ketë efektin e kundërt nëse mbahet per nje kohe te gjatë ose eshte shumë e ndotur!!

Reduktimi i shpejtësisë së hyrjes së ajrit në hundë i shkaktuar nga maska ​​lehtëson thithjen e aerosoleve që mbartin virusin!!

Studiuesit theksojnë se mbajtja e një maske ndryshon mënyrën e thithjes së ajrit: ajo hyn në hundë dhe gojë përmes faqes së maskës, me një ritëm më të ngadaltë, krahasuar me atë kur marrim frymë pa maskë. Kjo shpejtësi e zvogëluar nxit thithjen e aerosoleve, që do të thotë se ndërsa maska ​​heq grimcat, çdo mbetje mund të kalojë më lehtë në rrugët e frymëmarrjes.

Sipas analizave të studiuesve, të kryera përmes modelimit, një maskë e re ka një kapacitet filtrimi prej 65%, krahasuar me 25% kur është përdorur tashmë.

“Është e natyrshme të mendosh se mbajtja e një maske, qoftë e re apo e vjetër, është gjithmonë më mirë sesa të mos veshësh asgjë”, tha autori kryesor i studimit Jinxiang Xi.

Rezultatet tona tregojnë se ky besim është i vërtetë vetëm për grimca më të mëdha se 5 mikrometra, por jo për ato më të vogla se 2.5 mikrometra.

” Ai madje pretendon se mbajtja e një maske me më pak se 30% të kapacitetit të filtrimit është më keq sesa të mos veshësh asgjë fare.

Maska nuk mjafton për të mbrojtur veten dhe të tjerët!!

Në mënyrë që maska ​​të jetë efektive, OBSH ofron disa këshilla praktike: lani duart para se ta vendosni, hiqeni dhe më pas, por gjithashtu për të mbuluar mirë hundën, gojën dhe mjekrën, vendoseni maskën në një qese plastike të pastër, lajeni çdo ditë ose hidheni pas përdorimit nëse është një maskë kirurgjikale.

Ju nuk duhet të vishni një maskë të ndotur ose të lagur dhe sidomos mos ta huazoni atë.

Në çdo rast, Organizata Botërore e Shëndetësisë kujton se një “maskë nuk siguron mbrojtje të mjaftueshme kundër COVID-19 më vete”.

Nuk na përjashton nga respektimi i gjesteve barriera dhe distancimi shoqëror.

No comments:

Post a Comment