Thursday, January 28, 2021

Brokoli: Ka veti të pafundme ushqyese, ja pse duhet ta konsumoni çdo ditë

Përshtati në shqip: Daniela Burnazi

Brokoli është një ndër perimet të pasura me vlera të fuqishme ushqyese. Por shpesh mënyra e konsumimit të saj, në formën e gatuar bën që shumë vlera ushqyese të kësaj perimeje të humabsin. Shumë minerale, vitamina dhe vlera të tjera humbasin gjatë gatimit, vlera të cilat janë shumë të dobishme për shëndetin e organizmit. Sa më shumë ujë të përdorni për gatimin e brokolit aq më shumë vitamina të kësaj perimeje do të humbasin.

Vlerat ushqyese

Për 1 filxhan  brokoli

20 kalori

3.6 g karbohidrate

2.1 g proteina

2130 IU vitaminë A

.113 mg vitaminë B6

66.2 mg vitaminë C

34 mg kalcium

.62 mg hekur

17.75 mg magnez

46,86 mg fosfor

23.75 mg kalium

Ja vlerat shëndetësore që ju jep konsumimi i brokolit:

  • Forcon sistemin imunitar
  • Ju mborn nga sëmundjet infektive
  • Ul nivelin e sheqerit në gjak, pra është një ushqim shumë i mirë për diabetikët
  • Rregullon normat e persionit të lartë të gjakut
  • Mborn shëndetin e mëlçisë
  • Rregullon normat e presionit të gjakut
  • Lufton qelizat kancerogjene dhe parandalon kancerin e stomakut, ezofragut, qafës së mitrës etj.
  • Përmirëson shëndetin e lëkurës dhe rrudhat.
  • Shton qelizat e bardha të gjakut.
  • Ndihmon në kurimin e astmës.
  • Parandalon rënien e flokëve.
  • Është ushqim ideal për gratë shtatzëna, gjidhënëse dhe fëmijët./ shëndeti.com.al/ Health

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete