Wednesday, January 27, 2021

Flet mjeku infeksionist që ka bërë vaksinën: Ja cilat janë efektet anësore që përjetova dhe si e shpjegoj rastin e dr. Piperos

Në vendin tonë e kanë bërë vaksinën antiCOVID rreth 500 persona. Rasti i dr. Piperos ishte i pari që u infektua edhe pse e kishte bërë vaksinën. I pyetur nga gazeta “Shëndet +” pse mund të ketë ndodhur infektimi, mjeku infeksionist Petrit Gjorgji shprehet:

Po, mund të infektohesh edhe nëse ke bërë vaksinën antiCOVID dhe kjo ndodh për dy arsye:

E para, pasi aplikohet vaksina në trup i duhet 10 ditë deri në dy javë që të krijojë imunitet. Nëse vaksina është me virus të dobësuar, (të theksojmë që po prodhohen disa modele vaksinash), mund të ndodhë riinfektimi me virusin sepse pëson mutacion virusi i dobësuar i vaksinës. Kjo vaksinë që u bë mund të mos ketë funksionuar sa duhet, pavarësisht nga ishte origjina.

Nuk përjashtohet mundësia që të ketë defekt në sistemin imun të trupit të njeriut, kjo ndodh në raste të rralla. Ashtu si në rastin e Dr. Piperos që nuk mund të këtë krijuar imunintetin brenda dy javësh.

E dyta, ndodh sepse vetë virusi pëson mutacion, siç po ndodh dhe në Angli tani dhe kjo vaksinë që bëhet nuk është e përshtatshme për virusin me mutacion. Prandaj vaksinat janë akoma në fazë pothuaj eksperimentale sepse vetë virusi po pëson mutacion.

Unë e kam bërë vaksinën, kisha pak efekte anësore. Por, unë e bëra pas shërbimit 24 orësh në spital dhe ndjeva këputje dhe pak dhimbje pas 7-8 orësh (dhimbje e krahu ose dhimbje locale). Nuk pata efekte të tjera anësore.

Unë si mjek infeksionist e këshilloj që të bëhet vaksina, sepse ndoshta nuk e ka 100% imunitetin por të paktën edhe sikur 50% të jetë efektshmëria është shumë mirë./Desara Çela

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete