Thursday, January 28, 2021

Si ndikon moti i ftohtë në shëndetin e zemrës, lëkurës dhe sistemin imunitar

Përshtati në shqip: Daniela Burnazi

Ndërsa temperaturat bien në dimër, problemet shëndetësore të lidhura me motin fillojnë të rriten. “Moti i ftohtë sjell një numër të madh rreziqesh shëndetësore, veçanërisht për të moshuarit”, thotë geriatri Dr. Suzanne Salamon, instruktor në Shkollën Mjekësore të Harvardit.

Ja rreziqet që lidhen me shëndetin në mot të ftohtë:

Në rrezik: Sistemi imunitar

Gjatë muajve të dimrit, njerëzit kalojnë më shumë kohë brenda dhe në kontakt të ngushtë me njëri-tjetrin, të tilla si në dyqane, qendra tregtare dhe restorante. Kjo do të thotë që gripi, kollitja dhe ftohjet përhapen më lehtë.

Çfarë mund të bësh: “shmangni ambientet e mbyllura, lani shpesh duart me ujë dhe sapun, kollituni në bërryl dhe jo në dorë”, thotë Dr. Salamon.

Në rrezik: Zemra

Moti i ftohtë vepron si vazokonstriktor, që do të thotë se ngushton enët e gjakut. Kjo ngre rrezikun e sulmit në zemër.

Çfarë mund të bëni: Vishuni ngrohtë kur dilni, me kapuç, doreza dhe pallto të ngrohtë. Mos bëni aktivitete të mundimshme jashtë që mund të rrisin rrahjet e zemrës në mënyrë të pakontrolluar.

Në rrezik: Lëkura

Ajri i thatë i dimrit mund të thith lagështirën nga lëkura juaj, prandaj mund të keni më shumë probleme të tilla si tharja e lëkurës, plasaritja e duarve, herpes etj.

Çfarë mund të bëni: Përdorni krem ​​hidratues me bazë vaji për të bllokuar avullimin. Bëni dush në ujë të vakët – jo të nxehtë.

Në rrezik: Temperatura e trupit

Të moshuarit janë në rrezik për hipotermi, në të cilën temperatura e brendshme e trupit bie shumë  ulët. “Edhe ekspozimi i zgjatur ndaj të ftohtit mund ta shkaktojë atë”, thotë Dr. Salamon./shëndeti.com.al/ Harvard Health

1 comment:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete