Friday, August 14, 2020

Covid-19 dhe sëmundjet e zemrës/ Disa këshilla për tu mbajtur mend

Ndërsa të gjithë vazhdojmë t’i përshtatemi jetës gjatë pandemisë COVID-19 dhe të futemi në rutinë, është jashtëzakonisht e rëndësishme që të jemi njësoj të vëmendshëm ndaj masave mbrojtëse.

Këshillat që do të lexoni më poshtë i keni dëgjuar dhe më parë, por do t’i vazhdoni t’i dëgjoni sepse aktualisht janë mbrojtja jonë më e mirë kundër virusit:

  • Vazhdoni distancimin social, të paktën 6 metra larg. Në fakt, qëndroni në shtëpi sa më shumë që të keni mundësi.
  • Lani duart shpesh me sapun dhe ujë për 20 sekonda.
  • Mos prekni sipërfaqet në publik.
  • Vendosni një maskë kur jeni jashtë në zonat ku është e vështirë të ruhet distancimi social.
  • Vendosni brrylin kur kollisni apo teshtini.
  • Mundohuni të mos prekni gojën, hundën ose sytë.
  • Vazhdoni të qëndroni të informuar në lidhje me këtë pandemi të shpejtë në ndryshim. Sigurohuni që të ndiqni udhëzimet e shtetit tuaj dhe të zyrtarëve lokalë të shëndetësisë. Dhe gjithmonë mund të gjeni përditësime për pacientët dhe këshilla për të qëndruar të shëndetshëm.

Kush është në rrezik të infeksionit ose komplikimeve?

Vazhdon të duket sikur të moshuarit me sëmundje të zemrës ose presion të lartë të gjakut kanë më shumë të ngjarë të shfaqin simptoma më të rënda.

Të mbijetuarit nga goditja në tru dhe ata me sëmundje të zemrës, përfshirë presionin e lartë të gjakut dhe defektet e lindura të zemrës, mund të përballen me një rrezik të shtuar për komplikime nëse infektohen me virusin COVID-19. Njerëzit me diabet, sëmundjet kronike të mushkërive gjithashtu mund të jenë në rrezik të sëmundjes më të rëndë, sipas CDC.

Nëse e keni të dosmosdoshëm rikthimin në punë

Të gjithë duhet të jemi shumë vigjilentë nëse largohemi nga shtëpia. Kini kujdes se çdo sipërfaqe është një burim i mundshëm i infeksionit dhe se gjithçka që sillni brenda shtëpisë tuaj mund të ndotet nga virusi. Fshini paketat dhe mbështjellësit, hidhni qeset dhe më pas lani duart.

Udhëzimi i ri i CDC thotë se punëtorët që janë ekspozuar mund të lejohen të vazhdojnë të punojnë nëse mbeten asimptomatikë dhe marrin masa paraprake shtesë për të mbrojtur veten dhe të tjerët.

Këto masa paraprake përfshijnë parakontrollin për ethe dhe simptoma të tjera para punës, monitorimin rregullisht të kushteve në punë, dhe veshjen e maskës dhe praktikimin e distancës sociale në punë.

shendeti.com.al 

Burimi: https://ift.tt/30OjeQ8

 

 

No comments:

Post a Comment