Tuesday, July 28, 2020

Bluzat e bardha në kontakt me pacientë me COVID-19, rrezikohen 9 herë më shumë nga virusi se pjesa tjetër e personelit

Gazetare: Klevisa GJIKA

Punonjësit e sistemit shëndetësor në spitalet COVID janë 9 herë më të rrezikuar që të infektohen nga virusi keqbërës, sesa bluzat e bardha që nuk janë të angazhuar në godinat spitalore të posaçme për të infektuarit nga koronavirusi. Çuditërisht, studiuesit nuk gjetën rezultate pozitive të testit në mesin e punonjësve që nuk janë pjesë e spitaleve COVID

Referuar Daily Mail, më shumë se 5.4% e mjekëve, banorëve, infermiereve dhe mjekëve rezuktuan pozitivë pas kryerjes së tamponit, gjë që nxjerr në pah se ky grup i punonjësve ka një rrezik shumë më të lartë të kontraktimit me COVID-19, sesa personat që punojnë në spitale jo të COVID-19.

Studimi i botuar në JAMA Netëork Open, bazohet në vëzhgimet e evazhdueshme që i janë bërë  punonjësve të kujdesit shëndetësor në Qendrën Mjekësore Houston Methodist.

Shkalla më e lartë e të infektuarve ishte midis punonjësve të kujdesit shëndetësor klinik, i cili përbëhet nga mjekë, banorë, mjekë infermierë dhe asistentë mjekësh./DailyMail

No comments:

Post a Comment